ALLERDEP® SIROP

De primă intenție în prevenția și reducerea manifestărilor
alergice asociate infecțiilor de tract respirator

• Reduce hiperreactivitatea bronșică
  • Previne și reduce manifestările alergice asociate infecțiilor de tract respirator prin scăderea inflamației și descongestionarea căilor respiratorii
  • Ajută la normalizarea răspunsului organismului la agenții alergeni
  • Calmează tusea și fluidifică secrețiile bronșice
  • Contribuie la reducerea manifestărilor alergice cutanate (erupții, prurit, roșeață)

ALLERDEP® sirop susține funcționarea normală a tractului respirator datorită componentelor active din fitoextractele conținute.
Are efecte benefice datorate diminuării manifestărilor alergice asociate infecțiilor de tract respirator.

• Prevenția și reducerea manifestărilor alergice asociate infecțiilor de tract respirator
  • Tratamentul infecțiilor de tract respirator superior și inferior: amigdalite, laringite, bronșite (acute, cronice, astmatiforme), bronhopneumonii, faringotraheobronșite în prezența unui teren atopic

• Sugari 6 luni-1 an: 2,5 ml de două ori pe zi, dizolvați în puțină apă, la o oră distanță de mese
  • Copii 1-3 ani: 5 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Copii 3-6 ani: 7,5 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Copii 6-12 ani: 10 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Adulți: 10 ml de 3-4 ori pe zi, la o oră distanță de mese

Recomandări de administrare

Prevenție: cu 2 săptămâni înainte de sezonul infecțiilor respiratorii.
Faza acută: minim 3-4 săptămâni până la 3 luni.

Compoziție

coacăz negru (Ribes nigrum)/(1:66), măceș (Rosa canina)/(1:200), carpen (Carpinus betulus)/(1:200), ginkgo (Ginkgo biloba)/(1:200), urzică (Urtica urens)/(4:1), lemn-dulce (Glycyrrhiza glabra), arin negru (Alnus glutinosa)/(1:200), mentă (Mentha piperita).
ALLERDEP® sirop nu conține zahăr, gluten și lactoză. Nu se recomandă administrarea produsului în timpul sarcinii și alăptării.

Coacăzul negru

Este indicat în reacții inflamatorii de origine alergică ale sistemului respirator.
Se comportă în organism ca un cortizon natural, lipsit însă de toxicitate. Determină creșterea nivelului de corticosteroizi, activând astfel răspunsul endogen în procesele inflamatorii și alergice. Acțiunea sa antiinflamatoare se datorează prezenței antocianinelor și flavonoidelor - au o acțiune vitamina P-like și un efect reglator asupra permeabilității membranelor, potențând acțiunea acidului ascorbic și inhibând eliberarea de substanțe inflamatoare.

Are acțiune antiinflamatoare și antialergică, util și în caz de inflamații recidivante, în special asociate cu o componentă alergico-astmatică.
Vitamina C conținută stimulează biodisponibilitatea carotenoidelor și flavonoidelor, acțiunea lor sinergică cu acidul ascorbic potențând efectul antioxidant.

Lemnul-dulce, carpenul și arinul negru

Lemnul-dulce conține glicirizină, o saponină cu acțiune antiinflamatoare, emolientă și antispastică, având și roluri importante modulatoare: stimulează fagocitoza realizată de neutrofile și producția de interferon gamma, fiind indicată cu precădere în tratamentul bolilor inflamatorii cronice (bronșita cronică). Carpenul este indicat în tratamentul sinuzitei și, datorită acțiunii spasmolitice și antitusive, în bronșită cronică, iar arinul este recomandat în tratamentul rinitei și toate procesele inflamației mucoasei rinosinusale și traheobronșice.

Urzica și menta

Susțin sănătatea tractului respirator, având acțiune spasmolitică, descongestionantă, expectorantă și balsamică. Menta, datorită mentolului, este utilă în tratamentul afecțiunilor catarale ale tractului respirator superior

Ginkgo

Ginkgolidele conținute inhibă numeroase reacții tipice stărilor alergice și inflamatorii – inhibă bronhoconstricția și edemul induse de PAF, un mediator chimic implicat în reacții inflamatorii, alergice și astmatice, inhibă chemotaxia și degranularea neutrofilelor și reduc citotoxicitatea IgE-mediată. Acțiunea acestora este potențată de prezența flavonoidelor care determină efecte spasmolitice, antiinflamatoare, antialergice și antiastmatice.