TUSSODEP sirop

De primă intenție în tuse iritativă (seacă), productivă, acută și persistentă

• Scade semnificativ numărul episoadelor de tuse iritativă și productivă
  • Reduce simptomatologia asociată tusei uscate, prin scăderea iritației de la nivelul mucoasei
  • Ameliorează tusea productivă,cu efect emolient, expectorant și fluidifiant al secrețiilor bronșice
  • Are efect de ameliorare a tusei atât diurne, cât și nocturne, din a doua zi de administrare

TUSSODEP sirop, combinație de fitoextracte standardizate și nutraceutice, este eficient în afecțiuni ale căilor respiratorii superioare și inferioare, calmând tusea iritativă și productivă.

• Tratamentul afecțiunilor căilor respiratorii superioare și inferioare
  • Tratamentul tusei iritative, productive, acute și persistente

• Copii 6 luni-1 an: 2,5 ml dizolvați în apă de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Copii 1-3 ani: 5 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Copii 3-6 ani: 7,5 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Copii 6-12 ani: 10 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese
  • Adulți: 20 ml de două ori pe zi, la o oră distanță de mese

gheara pisicii (Uncaria tomentosa), propolis, nalbă mare (Althaea officinalis)/(4:1), lichen de piatră (Cetraria islandica)/(4:1), cimbru de cultură (Thymus vulgaris)/(4:1), castan (Castanea vesca)(1:200), echinacea (Echinacea angustifolia)/(1:1), roua cerului (Drosera rotundifolia)/(1:1), troscot japonez (Polygonum cuspidatum), portocală dulce (Citrus sinensis).
* extracte standardizate

TUSSODEP sirop nu conține zahăr, gluten și lactoză.

Nalba mare și lichenul de piatră

Datorită mucilagiilor conținute, au rol emolient, antitusiv și antiinflamator, se umflă în contact cu apa formând un strat protector pentru mucoasa inflamată, fiind astfel indicate în tratamentul afecțiunilor bronhopulmonare, bronșite, traheite și pertussis. Lichenul de piatră este recomandat în tratamentul afecțiunilor de tract respirator întrucât acționează asupra catarului bronșic, facilitează expectorația și calmează tusea.

Cimbrul de cultură

Este folosit ca antiseptic, mucoreglator și expectorant în tratamentul afecțiunilor sistemului respirator. Conține flavonoide cu acțiune spasmolitică asupra musculaturii netede, triterpene cu acțiune antiinflamatoare și ulei volatil cu proprietăți antimicrobiene. Are și acțiune antitusivă și spasmolitică: astfel că cimbrul este utilizat în bronșite acute și cronice și stări catarale.

Castanul și roua cerului

Castanul are proprietăți expectorante, fiind folosit în afecțiuni ale sistemului respirator.
Este considerat un sedativ eficient, capabil să acționeze direct asupra tusei. Are și acțiune bacteriostatică.
Eficient în tratamentul pertussis-ului. Roua cerului este recomandată în tratamentul afecțiunilor bronșice caracterizate prin spasme, ca bronșita astmatică și astmul alergic, și în tratamentul pertussis-ului.

Gheara pisicii

Alcaloizii oxindolici din scoarță au acțiune imunomodulatoare, polifenolii au proprietăți antiinflamatoare și contribuie la stimularea sistemului imunitar, glicozidele triterpene au rol antiinflamator și antiviral.
Acțiunea imunomodulatoare determină stimularea fagocitozei realizate de macrofage și potențarea activității celulelor NK și a limfocitelor T citotoxice. Are efect similar unor interferoni umani.
Acțiunea antivirală se explică prin inhibarea ADN polimerazei și transcriptazei inverse implicate în replicarea virusului. Proprietățile antiinflamatoare se datorează inhibării producției de citokine proinflamatoare ca TNF alfa și probabil și activității antioxidante.

Resveratrolul

Este o fitoalexină, produsă de numeroase plante când sunt atacate de agenți patogeni. Acțiunea asupra sistemului imunitar se datorează inhibării proliferării de limfocite, citotoxicității mediate celular și producției de citokine.
Activitatea antioxidantă se explică prin efectul inhibitor privind producția de anioni superoxizi și peroxid de hidrogen realizată de macrofage. Activitatea antiinflamatoare se datorează inhibării ciclooxigenazei, reducând sinteza de prostaglandine.

Propolisul și echinacea

Acțiunea antiinflamatoare a propolisului se explică prin inhibarea sintezei de prostaglandine și leucotriene realizate de macrofage și eliberarea histaminei ca răspuns la stimulii inflamatori.
Are acțiune antivirală, bacteriostatică și bactericidă împotriva unor stafilococi și streptococi. Crește rezistența organismului împotriva virusurilor și bacteriilor prin stimularea sintezei de anticorpi și activității leucocitelor și macrofagelor.
Polizaharidele din echinacea susțin imunitatea prin activarea fagocitozei și stimularea fibroblastelor.
Ambele principii au acțiune antivirală și antibacteriană prin inhibarea hialuronidazei, reducând astfel caracterul invaziv al microorganismelor patogene.