RINODEP spray nazal soluție 30 ml

De primă intenție în tratamentul rinitei alergice și nonalergice, combătând natural congestia

• Facilitează respirația prin reducerea edemului nazal și diminuarea prezenței agenților alergeni și infecțioși
  • Combate natural congestia nazală
  • Previne apariția complicațiilor bacteriene
  • Favorizează regenerarea mucoasei nazale

Dispozitiv medical

RINODEP spray nazal conține un complex unic de fitoextracte, apă de mare concentrată și mangan, cu acțiune antiinflamatoare și antialergică eficientă în normalizarea reacțiilor alergice. Are acțiune emolientă și descongestionantă în rinite alergice și nonalergice (NARES și NARESMA).

• Tratamentul rinitei alergice și nonalergice (NARES și NARESMA)
  • Prevenția complicațiilor bacteriene
  • Tratamentul sindromului descendent

• Copii cu vârsta de peste 2 ani: 1 pulverizare în fiecare nară, de 1-2 ori pe zi (copiii sub 2 ani – la recomandarea medicului)
  • Adulți și copii cu vârsta de peste 6 ani: 1-2 pulverizări în fiecare nară, de 3 ori pe zi

coacăz negru (Ribes nigrum), perilla (Perilla frutescens), gălbenele (Calendula officinalis), măceș (Rosa canina), arin negru (Alnus glutinosa), apă de mare concentrată, brad alb (Abies pectinata), mangan.

RINODEP spray nazal nu conține alcool, gaz propulsor și alergeni.

Coacăzul negru

Este indicat în reacții inflamatorii de origine alergică ale sistemului respirator.

Perilla

Reduce inflamația alergică și este utilă în tratamentul astmului bronșic.

Gălbenelele

Inhibă procesele inflamatoare care afectează pielea și mucoasa. Au acțiune emolientă, hidratantă și de reepitalizare.

Are acțiune antiinflamatoare și antialergică, util și în caz de inflamații recidivante, în special asociate cu o componentă alergico-astmatică. Vitamina C conținută stimulează biodisponibilitatea carotenoidelor și flavonoidelor, acțiunea lor sinergică cu acidul ascorbic potențând efectul antioxidant.

Arinul negru

Acționează în toate fazele procesului inflamator al mucoasei, fiind util în rinită și în inflamația mucoasei rinosinuzale și traheobronșice.

Apa de mare concentrată

Este bogată în săruri minerale (calciu, magneziu) și micronutrienți (fier, cupru, mangan, zinc și seleniu), utilă în descongestionarea mucoasei nazale și consolidarea sistemului imunitar.

Bradul alb

Acționează sinergic cu cele din măceș și coacăz negru fiind eficient în rinofaringite recurente și stări inflamatorii ale tractului respirator superior datorate alergiilor.

Manganul

Este un micronutrient util în tratamentul stărilor alergice ca rinită și hipersensibilitatea tractului respirator superior.