Gama Phytodep -
soluții fitoterapeutice pentru cele mai
frecvente afecțiuni ale copilăriei

Prof. univ. dr. Marin Burlea
Președintele Societății Române de Pediatrie

Produsele Dr. Phyto se adresează celor mai frecvente boli ale copilăriei. Bolile copilăriei sunt afecțiuni care nu pot fi evitate în totalitate. Printre acestea: colici, constipație, infecții de tract respirator, alergii, stări de agitație etc.

Colicile, constipația, de exemplu, reprezintă un motiv de îngrijorare pentru părinți și unele dintre motivele principale pentru vizita la pediatru. Deși foarte frecvente în perioada de sugar, aceste afecțiuni nu trebuie tratate cu superficialitate întrucât pot avea consecințe asupra sănătății din viața ulterioară a copilului.

Este importantă de menționat și deficiența de fier - cea mai întâlnită deficiență nutrițională. Perioada cea mai critică a vieții pentru menținerea echilibrului între cerințele nutriționale și aportul de fier este perioada de după primele 6 luni de viață, perioada cu cel mai accelerat ritm de creștere, când se epuizează rezervele de fier formate în timpul vieții intrauterine. Cum în această perioadă creierul are un ritm de dezvoltare considerabil, la fel ca și principalele procese mentale și motorii, o anemie feriprivă poate avea impact în dezvoltarea psihomotorie a copilului - astfel că o suplimentare continuă timp de minimum 6 luni (de la vârsta de 6 luni până la 12 luni) poate preveni apariția anemiei feriprive.

Și infecţiile de tract respirator superior reprezintă una dintre cele mai des întâlnite afecţiuni în această perioadă. Majoritatea sunt nongripale, de aici și incidenţa crescută a bronşiolitelor la copiii mici cauzate de virusul sincițial respirator (VSR). Infecția cu VSR poate semăna cu o banală răceală la prima vedere, însă poate deveni periculoasă, în special în cazul copiilor care au deja sistemul imunitar slăbit. Odată instalată infecția, copilul va prezenta și simptome deranjante precum tusea și stările de agitație.

Din fericire, în portofoliul Dr. Phyto poți găsi produse care conțin combinații unice de extracte din plante standardizate și nutraceutice (ca probiotice, resveratrol, lactoferină etc.) reprezentând soluții fitoterapeutice delicate și eficiente, cu acțiune similară medicamentelor alopate, însă fără efectele adverse ale acestora. În plus, sunt ușor acceptate și tolerate de copii.