SPASMODEP® SOLUȚIE ORALĂ 30ml

De primă intenție în ameliorarea simptomelor cauzate de dispepsia funcțională.

• Este eficient în ameliorarea durerilor și crampelor abdominale.
  • Susține funcționarea normală a sistemului digestiv.
  • Diminuează refluxul gastroesofagian.
  • Are rol important în protecția și refacerea mucoasei gastrice.

SPASMODEP soluție orală contribuie la ameliorarea simptomelor datorate dispepsiei funcționale, hiperacidității gastrice, refluxului gastroesofagian și sindromului de colon iritabil.
Sinergia fitoextractelor standardizate, bogate în flavonoide și polizaharide au efect în reglarea motilității intestinale și eliminarea gazelor.

• Tratamentul dispepsiei funcționale
  • Tratamentul tulburărilor digestive însoțite de meteorism și flatulență
  • Tratamentul sindromului de intestin iritabil

• Sugari 6 luni – 1 an – 0,5 ml de 3 ori pe zi
  • Copii 1 – 3 ani – 1 ml de 2 ori pe zi
  • Copii 3 – 6 ani – 1.5 ml de 2 ori pe zi
  • Copii 6 – 12 ani – 2 ml de 2 ori pe zi
  • Adulţi – 4,5 ml de 2 ori pe zi

Compoziție

extract uscat din flori de mușețel (Matricaria chamomilla), cu 0,3% apigenină, extract uscat din frunze de roiniță (Melissa officinalis), cu 2% acid rozmarinic, extract uscat din fructe de fenicul (Foeniculum vulgare), cu 1% ulei volatil, extract uscat din frunze de nalbă de pădure (Malva sylvestris), cu 30% polizaharide, extract deglicirinizat din rădăcini de lemn-dulce (Glycyrrhiza glabra), extract hidrogliceric din flori de gălbenele (Calendula officinalis), acid malic (corector de aciditate), sorbat de potasiu, benzoat de sodiu (conservanți), gumă xantan (agent de îngroșare).

Mușețel

Are acțiune antiinflamatoare și spasmolitică la nivelul mucoasei gastrointestinale datorită acțiunii sinergice a uleiului volatil cu flavonoidele. Calmează durerile abdominale cauzate de spasme ale mușchilor tractului digestiv și de aerul excesiv din intestin.

Roiniță

Are acţiune spasmolitică asupra musculaturii netede intestinale datorită efectului antagonist al calciului. Are o acţiune sedativă uşoară, utilă în tratamentul tulburărilor digestive însoţite de iritabilitate şi agitaţie.

Fenicul

Are rol carminativ și sedativ împotriva spasmelor gastrointestinale. Semințele conțin un ulei esențial bogat în trans-anetol care acționează asupra musculaturii netede, îmbunătățind motilitatea și progresia alimentelor. Reduce producția de gaze, prevenind meteorismul și durerile abdominale. Are și acțiune bacteriostatică utilă în timpul fermentației intestinale.

Nalbă de pădure

Bogată în mucilagii, are acțiune antiinflamatoare, protectoare și emolientă asupra mucoasei intestinale inflamate. Mucilagiile sunt compuse din carbohidrați, care creează în apă soluții coloidale, cu proprietăți antiinflamatoare și emoliente locale.

Lemn dulce

Glicirizina are structură similară cortizonului, cu efect antiinflamator și acțiune gastroprotectoare.
Crește secreția de mucus gastric și vâscozitatea acestuia calmând mucoasa iritată.

Gălbenele

Fitocomplexul din gălbenele ameliorează simptomele hiperacidității și are efect cicatrizant asupra mucoaselor.