VIRODEP comprimate de supt

De primă intenție la primul semn al virozei respiratorii
Asociat cu antibiotice, simptomatice, scade severitatea și durata infecției, grăbind vindecarea

• Reduce numărul și severitatea infecțiilor respiratorii
  • Previne complicațiile bacteriene
  • Susține sistemul imunitar în perioada de vulnerabilitate imunologică

Supliment alimentar pe bază de extracte vegetale standardizate și îndulcitori

Virodep® comprimate de supt este un supliment alimentar pe bază de extracte vegetale standardizate și îndulcitori.

• Prevenția și tratamentul infecțiilor respiratorii (virale și bacteriene)

• Copii cu vârsta între 6-12 ani: 1 comprimat de supt de 3 ori pe zi. În faza acută, în primele 36 ore, 1 comprimat de supt la 3-6 ore, maxim 4 comprimate pe zi.
  • Copii cu vârsta peste 12 ani și adulți: 2 comprimate de supt de 3 ori pe zi. În faza acută, în primele 36 ore, 2 comprimate de supt la 3-6 ore, maxim 8 comprimate pe zi.

Complexul de ingrediente active, naturale, din compoziția produsului acționează sinergic și contribuie la funcționarea sistemului imunitar. Este recomandat în afecțiunile căilor respiratorii de etiologie virală și bacteriană.

Extractul de măceș conține 70% vitamina C, cu acțiune antioxidantă marcantă.

Echinacea

Extractul de echinacea prin polizaharidele pe care le conține, modulează sistemul imunitar. Prin prezența echinacozidei, extractul dezvoltă acțiune antivirală și antibacteriană eficientă.

Propolisul

Extractul de propolis prezintă proprietăți antivirale și antibacteriene puternice, ceea ce îl recomandă în caz de infecții ale tractului respirator.

Muștarul sălbatic

Extractul de muștar sălbatic are acțiune antiinflamatoare și protectoare la nivelul mucoasei căilor respiratorii.

Grindelia si cimbrul de cultură

Extractul de grindelia conține polifenoli cu efect mucolitic și spasmolitic asupra musculaturii netede a căilor respiratorii.

Extractul de cimbru de cultură conține flavonoide cu acțiune antispastică asupra musculaturii netede și ulei esențial cu proprietăți antimicrobiene. Eficacitatea acestui extract în menținerea sănătății căilor respiratorii se bazează pe proprietățile sale antibacteriene, mucolitice și expectorante.

Eucaliptul

Extractul de eucalipt are acțiune antivirală și antibacteriană semnificativă, la care se adaugă proprietăți secretolitice și expectorante.